مدیریت نادرست فضای مجازی، آن ‌را تبدیل به آسیب خواهد کرد
کد خبر: 3852016
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

مدیریت نادرست فضای مجازی، آن ‌را تبدیل به آسیب خواهد کرد

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اگر فضای مجازی درست مدیریت نشود، تبدیل به آسیب خواهد شد که برای ساماندهی آن، باید همه نهادهای فرهنگی تعامل داشته باشند.

عدم مدیریت درست فضای مجازی، آن ‌را تبدیل به آسیب خواهد کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امروز، اول آبان، در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و رؤسای ادارات برگزار شد، در ابتدای سحنان خود ضمن تشکر از حضور پرشور مردم آذربایجان‌غربی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که بیانگر عشق و علاقه به ائمه اطهار(ع) و همچنین اتحاد و یکپارچگی آنان در ناکام کردن اهداف و ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: فضای مجازی باید درست مدیریت شود در غیر اینصورت تبدیل به آسیب خواهد شد که برای ساماندهی آن، باید همه نهادهای فرهنگی تعامل مستمر داشته باشند.

وی افزود: اوایل این هفته قرار بود که هفته برهنگی استان در ارزروم ترکیه برگزار شود که برای جلوگیری از بروز مشکل و با هدف برنامه‌ریزی بهتر و برگزاری مطلوب‌تر به تعویق افتاده است.

مصطفوی در ادامه سحنان خود به برگزاری هفته کتاب اشاره کرد و گفت: ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه جاری نمایشگاه کتاب ارومیه برگزار می‌شود که امیدواریم همه دستگاه‌ها برای بهتر برگزاری این موضوع مهم فرهنگی مشارکت داشته باشند.

این مقام مسئول بیان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی متناسب با موقعیت و نیاز مردم نیست و باید برای ساماندهی فضای مجازی به‌دنبال راهکارهای اساسی و عملیاتی باشیم.

وی ادامه داد: کارگروه استانی هماهنگی و حمایت از فضای مجازی به‌تبع تفاهم‌نامه‌ بین وزارت ارشاد و مرکز ملی فضای مجازی به ریاست استاندار تشکیل شده که مصوبات این کارگروه باید قابلیت اجرایی داشته باشد.

معاون استاندار در پایان سخنان خود اظهار کرد: کارگروه فضای مجازی در استان به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده که هدف آن هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مختلف، نهادها و بخش خصوصی و استفاده از فرصت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های این حوزه است.

انتهای پیام
captcha