کشف بیش از یک تن مرفین در عملیات ماموران پلیس کرمان
کد خبر: 3851273
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

کشف بیش از یک تن مرفین در عملیات ماموران پلیس کرمان

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی کرمان از کشف یک تن و ۱۳۶ کیلو مرفین و توقیف یک کامیونت ایسوزو در عملیات مأموران مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران ایست و بازرسی مرصاد مستقر در سه‌راهی «راین» حین کنترل محور مربوطه به یک دستگاه خودروی کامیونت سفید رنگ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به فرار متهم با توجه به تاریکی هوا افزود: مأموران طی هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از خودرو یک تن و 136 کیلو مرفین به‌صورت جاساز از خودرو کشف کردند.

ناظری ضمن اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهم اظهار کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو کامیونت توقیف شد که به همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان، همچنین از کشف 299 کیلو تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری 113 شهرستان راور در محدوده بخش راین خبر داد.

ناظری افزود: مأموران یگان تکاوری 113 شهرستان راور هنگام گشت‌زنی در محدوده آبشار بخش «راین» به یک دستگاه خودروی پژو پارس عبوری از جاده خاکی مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران با استقرار در این مسیر به راننده آن دستور ایست دادند اما راننده با افزایش سرعت از محل فرار کرد و پس از توقف مأموران در بازرسی از این خودرو 299 کیلو و 440 گرم تریاک کشف کردند و تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچی فراری ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha