ثبت‌نام بیش از ۱۱۹ هزار نفر از مردم کرمان در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3851108
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

ثبت‌نام بیش از ۱۱۹ هزار نفر از مردم کرمان در راهپیمایی اربعین

گروه اجتماعی ــ سرپرست اداره‌کل امنیتی ـ انتظامی استانداری کرمان گفت: طبق آمار سامانه سماح بیش از ۱۱۹ هزار و ۱۳۶ نفر از مردم استان در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حمید شمس‌الدینی، سرپرست اداره‌کل امنیتی انتظامی استانداری، امروز یکشنبه، 28 مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره آخرین آمار نهایی ثبت‌نام زائران اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح گفت: طبق آمار سامانه سماح بیش از ۱۱۹ هزار و ۱۳۶ نفر از مردم استان در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان این مطلب که خوشبختانه هیچ مشکلی در حمل و نقل در مرزها نداریم، در ادامه از برجستگی اربعین امسال نسبت به سال‌های قبل سخن به میان آورد و افزود: استقبال زیاد مردم را می‌توان یکی از مهم‌ترین برجستگی‌های راهپیمایی اربعین حسینی(ع) امسال دانست؛ به‌طوری‌که نزدیک به ۹۰ درصد استقبال مردم، نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

سرپرست اداره‌کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان بیان کرد: مشکل عمده در عراق تراکم جمعیتی بود که مربوط به زیرساخت‌های آن کشور و به‌ویژه در حمل و نقل این کشور بود و خوشبختانه ما در خاک ایران، مشکل خاصی نداشتیم.

شمس‌الدینی اظهار کرد: تا این لحظه از طریق ۵۱۰ سرویس تعین شده، ۱۵ هزار و ۷۰۲ زائر اربعین حسینی کرمان از مرزهای شلمچه و مهران به استان کرمان بازگشت داده شد‌ه‌اند؛ شایان ذکر است که برخی از زائران از طریق ناوگان حمل و نقل سایر استان‌ها به کرمان بازگشته‌اند که آن‌ها جزء آمار ما نیستند.

وی تأکید کرد: از همه زائران و خدمت‌رسانان تشکر می‌کنم و به دلیل همراهی و همکاری‌های که در این ایام با ما انجام دادند دست تک تک آن‌ها را باید بوسید.

انتهای پیام
captcha