تحریم کالاهای آمریکایی در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3850691
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

تحریم کالاهای آمریکایی در پیاده‌روی اربعین

گروه بین‌الملل ــ شعبه لبنانی «جنبش تحریم کالاهای آمریکایی» با حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در جاده نجف – کربلا در کنار عمود شماره ۲۵۸ نمایشگاهی به همین منظور برپا کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، این نمایشگاه با استقبال گسترده زائران اربعین از اتباع، اقوام و ملیت‌های مختلف قرار گرفت.

اعضای تیم برپا کننده نمایشگاه زائران حسینی را در جریان پویش (کمپین) و اهداف آن قرار دادند. آنان به پرسش‌های بازدیدکنندگان پاسخ داده و بهترین شیوه‌های تحریم کارآمد، مؤثر و فعال کالاهای آمریکایی را شرح دادند.

زائران اربعین در این نمایشگاه که شامل دو بخش «تصاویر و نقاشی‌های دیواری» و «فیلم‌های ویدیویی» است، به گشت و گذار پرداختند.

شمار بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه فرم‌های عضویت در شعبه‌های پویش مستقر در 12 کشور لبنان، سوریه، عراق، فلسطین، ایران، پاکستان، افغانستان، بحرین، ترکیه، مالزی، اندونزی و جمهوری آذربایجان را پر کردند.

گفتنی است؛ جنبش تحریم کالاهای آمریکا (BUP) یک جنبش مردمی است که از سوی گروهی از جوانان فعال به منظور مقابله با آمریکا و جنایاتش با دعوت افکار عمومی به تحریم کالاهای آمریکایی تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha