پذیرایی از زائران پاکستانی در موکب اداره اوقاف سیرجان
کد خبر: 3849590
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

پذیرایی از زائران پاکستانی در موکب اداره اوقاف سیرجان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سیرجان با اشاره به استقرار موکب این اداره در ورودی این شهر جهت خدمت به زائران پاکستانی، گفت: در راستای خدمات بهتر زائرسراهای آستان امامزاده علی(ع) به‌منظور اسکان موقت زائران پاکستانی در نظر گرفته شده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، گفت: مراسم پیاده‌روی روز اربعین حسینی در مرقد مطهر امام‌زاده علی(ع) این شهرستان چند سالی است که مورد توجه مردم شهر سیرجان قرار گرفته و هر ساله این مراسم با شکوه خاصی و با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم هر ساله به تأسی از پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی شهرستان و حضور گسترده مردم، این مراسم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام طباطبایی بیان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود استقبال بیشتری از این مراسم انجام شود که در همین راستا تمهیدات لازم توسط اداره راه و شهرسازی با اختصاص باند کند‌رو برای مسیر زائران و برپایی موکب‌هایی برای پذیرایی ازمردم در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف سیرجان با اشاره به استقرار موکب این اداره در ورودی شهر، جهت خدمات به زائران پاکستانی گفت: این موکب به‌صورت شبانه‌روزی خدمات پذیرایی را به زائران اربعین و همچنین مردم ارائه می‌کند که درراستای خدمات بهتر زائرسراهای آستان امامزاده علی(ع) به‌منظور اسکان موقت زائران پاکستانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha