پیش‌بینی ثبت‌نام ۱۲۰ هزار کرمانی در پیاده‌روی اربعین حسینی
کد خبر: 3849330
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

پیش‌بینی ثبت‌نام ۱۲۰ هزار کرمانی در پیاده‌روی اربعین حسینی

گروه اجتماعی ــ جانشین مدیر کل حج و زیارت استان کرمان گفت: تا روز شنبه، ۲۰ مهر، یک صد و ۱۶ هزار و ۲۵۲ نفر از استان کرمان در سامانه سماح جهت پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم که به ۱۲۰ هزار نفر این آمار برسد.


محمدعلی مجد، جانشین مدیر کل حج و زیارت استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، با اشاره به اینکه ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین ۹۸ از ابتدای شهریور ماه آغاز شده گفت: با توجه به توافق به عمل آمده بین جمهوری اسلامی ایران و عراق ورود زائران پیاده‌روی اربعین از ۱۹ شهریور (دهم محرم‌الحرام) به کشور عراق آغاز شده است.
وی با بیان این مطلب که ثبت‌نام زائرین از طریق سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir تا ۲۴ مهرماه (۳ روز قبل از اربعین حسینی(ع) انجام می‌شود، افزود: ۲۵ هزار تومان هزینه بیمه، درمان و ثبت‌نام است که حتما باید از طریق سامانه پرداخت شود و در هیچ کدام از مراحل ثبت‌نام نیازی به پرداخت وجه نقد نیست.
جانشین مدیر کل حج و زیارت استان کرمان بیان کرد: تا روز شنبه، 20 مهر، ۱۱۶ هزار و ۲۵۲ نفر از استان کرمان در سامانه سماح جهت پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم که به ۱۲۰ هزار نفر این آمار برسد.
وی تأکید کرد: زائران اربعین حتما باید در سامانه ثبت‌نام کرده و بدون ثبت‌نام به مرز مراجعه نکنند تا مشکلاتی برای خود و دیگران ایجاد نکنند.

انتهای پیام
captcha