پخت روزانه 4 هزار وعده غذای گرم برای زائران توسط موکب ماهان
کد خبر: 3848904
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

پخت روزانه 4 هزار وعده غذای گرم برای زائران توسط موکب ماهان

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به بهره‌مندی زائران مناطق جنوبی استان و سیستان و بلوچستان از خدمات موکب‌ها گفت: روزانه بیش از 4 هزار وعده غذای گرم در موکب ماهان برای زائران داخلی وخارجی پخت می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان دیروز چهارشنبه، 17 مهر در حاشیه بازدید از موکب مستقر در ورودی شهر ماهان گفت: چهار موکب را در محورهای ورودی شهرهای بم، ماهان، باغین و سیرجان برای پذیرایی از زائران غیرایرانی اربعین به ویژه زائران پاکستانی که از مسیر عبوری استان عازم کشور عراق می‌شوند مستقر کرده‌ایم.
وی افزود: تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل نیات موقوفات استان کرمان به منظور پخت وعده غذای گرم در بین مواکب توزیع شده که با توجه به نزدیک شدن به اربعین و افزایش ورودی زائران این خدمات افزایش می‌یابد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به بهره‌مندی زائران مناطق جنوبی استان و سیستان و بلوچستان از خدمات موکب‌ها بیان کرد: روزانه بیش از 4 هزار وعده غذای گرم در موکب ماهان برای زائران داخلی وخارجی پخت می‌شود.
حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 100 هزار زائر پاکستانی تا اربعین حسینی از خدمات این موکب استفاده کنند، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که بهترین خدمات میزبانی را به زائران امام حسین (ع) ارائه کنیم.

انتهای پیام
captcha