نخستین یادواره شهدای عشایر کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3848452
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

نخستین یادواره شهدای عشایر کرمان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری نخستین یادواره شهدای عشایری استان کرمان در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: یادواره شهدای عشایر دانش‌آموز نیز به‌زودی در جیرفت برگزار می‌شود.

عباس مولایی، معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان به ایکنا از کرمان، گفت: یادواره شهدای عشایر استان کرمان برای نخستین‌بار به همت سپاه پاسداران در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمان 6 هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این تعداد هزار و 200 شهید مربوط به عشایر استان و 412 نفر از شهدای عشایر استان کرمان متعلق به جنوب کرمان است.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه جنوب کرمان شهدای زیادی تقدیم اسلام کرده که حدود 35 درصد از شهدای استان متعلق به جنوب کرمان است بیان کرد: به‌زودی یادواره شهدای عشایر دانش‌آموز نیز در جیرفت برگزار می‌شود که مقدمات این کار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استان کرمان دومین استان کشور از نظر تعداد شهدای عشایر است، بیان کرد: با توجه به وجود 17 شهر عشایرنشین در استان کرمان برای نامگذاری خیابانی به نام شهدای عشایر در استان کرمان در برنامه است.

انتهای پیام
captcha