ثبت‌نام از زائران اربعین در سامانه سماح تا ۲۴ مهر ادامه دارد
کد خبر: 3848294
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

ثبت‌نام از زائران اربعین در سامانه سماح تا ۲۴ مهر ادامه دارد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی در ۷۲ شهرستان و شهر کرمان در حال انجام است، گفت: ثبت‌نام از زائران اربعین در سامانه سماح تا ۲۴ مهر ادامه دارد.

محمود عرب‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، با اشاره به اینکه ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی در 72 شهرستان و شهر کرمان در حال انجام است، گفت: ثبت‌نام از زائران اربعین در سامانه سماح تا 24 مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کسانی که قصد حضور در این سفر معنوی را دارند حتما باید در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و گذرنامه و یا برگ گذرنامه موقت را به همراه داشته باشند افزود: به زائران اربعین توصیه می‌شود اگر بیماری خاصی دارند داروهای خود را به اندازه مصرف 10 روز به‌همراه داشته باشند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به استقبال مردم استان کرمان برای حضور در این سفر معنوی بیان کرد: مردم شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان و زرند بالاترین استقبال را از حضور در پیاده‌روی اربعین داشتند.

وی با بیان اینکه امسال 40 موکب از استان کرمان در شهرهای زیارتی و مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا قرار دارد تصریح کرد: محل استقرار موکب‌های کرمان در مسیر نجف تا کربلا در عمودهای 136، 146، 147، 202، 1400، 1348، 1385 و 1368 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha