بلیط اتوبوس سفر اربعین به‌صورت تک فروشی فروخته می‌شود
کد خبر: 3848116
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

بلیط اتوبوس سفر اربعین به‌صورت تک فروشی فروخته می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری کرمان با بیان اینکه بلیط اتوبوس سفر معنوی اربعین به‌صورت تک فروشی فروخته می‌شود، افزود: نرخ کرایه اتوبوس دربست از مبدأ کرمان به سمت شلمچه ۶ میلیون تومان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، علی‌محمد محراب‌پناه، رئیس انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری استان امروز دوشنبه، 15 مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نرخ بلیط اتوبوس‌های معمولی ۴۴ نفره ۱۳۵ هزار تومان، اتوبوس کلاسیک ۳۲ نفره ۱۸۵ هزار تومان و اتوبوس‌های وی‌آی‌پی ۲۵ نفره ۲۴۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه بلیط اتوبوس به‌صورت تک فروشی فروخته می‌شود، افزود: نرخ کرایه اتوبوس چه معمولی و وی‌آی‌پی دربست از مبدأ کرمان به سمت شلمچه ۶ میلیون تومان است و اگر مبدأ از سایر شهرستان‌ها باشد و در مسیر قرار نگیرند به این نرخ اضافه می‌شود.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری استان بیان کرد: از مردم درخواست داریم اگر با افزایش کرایه روبه‌رو شدند بعد از برگشت از سفر معنوی اربعین می‌توانند به تعزیرات، سازمان حمل و نقل جاده‌ای و انجمن صنفی شکایت کنند و ما به شکایت آن‌ها رسیدگی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: توصیه من به مردم و کاروان‌ها این است اتوبوس مورد نظر خود را از طریق شرکت‌های مسافربری تأمین کنند تا با مشکلی روبه‌رو نشوند و اگر غیر از این با خود راننده قرارداد بسته شود ما هیچ کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.

محراب‌پناه تأکید کرد: مشکل عمده‌ای که ما با آن روبه‌رو هستیم ما برای تأمین گازوئیل اتوبوس‌هایی است که زائران را به مرزها حمل می‌کنند و درخواست داریم مسئولان در این زمینه کمک کنند تا این مشکل رفع شود.

انتهای پیام
captcha