استقرار ۸ موکب کرمان در مسیر نجف به کربلا
کد خبر: 3847919
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

استقرار ۸ موکب کرمان در مسیر نجف به کربلا

گروه اجتماعی ــ سرپرست اداره‌کل امنیتی استانداری کرمان گفت: تاکنون ۷۰۰ هزار انواع اقلام مواد غذایی برای موکب‌های کرمان مجوز گرفته شده است که در حال اعزام هستند و از ۴۰ موکب استان در عراق، هشت موکب آن در راه نجف به کربلا قرار دارد.

حمید شمس‌الدینی، سرپرست اداره‌کل امنیتی استانداری کرمان در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از پیاده‌روی اربعین انجام شده است، گفت: استان کرمان مقام هشتم در زمینه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: طی شش روز اول اعزام از طریق مرز چهارگانه و هوایی برای سفر به پیاده‌روی اربعین در سال گذشته ۲۳ هزار و ۲۳۷ نفر از مرزها خروجی داشتیم که این رقم در سال جاری به ۱۰۳ هزار نفر رسیده یعنی ۳۴۰ درصد افزایش سفر، داشته‌ایم.

سرپرست اداره‌کل امنیتی استانداری کرمان بیان کرد: زمین‌هایی که برای استقرار موکب‌ها در عراق باید گرفته می‌شد، آماده شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: تاکنون ۷۰۰ هزار انواع اقلام مواد غذایی برای موکب‌های استان مجوز گرفته شده است که در حال اعزام هستند و از ۴۰ موکب استان کرمان در عراق، هشت موکب آن در راه نجف به کربلا قرار دارد.

انتهای پیام
captcha