مطلب پنهان و محرمانه‌ای با مردم ندارم/ لپ‌تاپ‌ها برای هوشمندسازی مدارس استفاده شود
کد خبر: 3845857
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
آذری جهرمی:

مطلب پنهان و محرمانه‌ای با مردم ندارم/ لپ‌تاپ‌ها برای هوشمندسازی مدارس استفاده شود

گروه جامعه ــ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد: از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود، خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمندسازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود. من که با مردم مطلب پنهان و محرمانه‌ای ندارم. گفته بودند «جهرمی ۲۰۰ لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است!». دروغ محض برای پوشاندن فساد‌های خود! من هیچ اطلاعی نداشتم.

به گزارش ایکنا؛ هفته گذشته بود که شایعه اهدای ۲۰۰ لپ‌تاپ از سوی آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نهاد ریاست جمهوری منتشر شد. وی که قول پیگیری این موضوع را داده بود، امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد: از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود، خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمندسازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود.
 
آذری جهرمی خبر اهدای ۲۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به نهاد ریاست‌جمهوری را در حاشیه جلسه هیئت دولت تکذیب کرد و قول داد مسئله رخ داده را بررسی کند و در اینستاگرام خود نوشت: من که با مردم مطلب پنهان و محرمانه‌ای ندارم. گفته بودند «جهرمی ۲۰۰ تا لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است!». دروغ محض برای پوشاندن فساد‌های خود! من هیچ اطلاعی نداشتم.

وی ادامه داد: خواستم که به جدیت پیگیری کنند. امروز مسئول مربوطه نهاد نامه زد و عذرخواهی کرد. از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمندسازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود.

وزیر ارتباطات در ادامه توضیح داد: همه می‌دانند که درباره حق‌الناس با کسی تعارف ندارم! با این تهمت‌های ناروا نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فساد‌ها منحرف کنید. اصلا من قاتل بروسلی، اما هم پایان وَس و دزدی‌های ارزش افزوده را پیگیری می‌کنم و هم آن پنج هزار میلیارد تومانی که در واگذاری مخابرات از مال مردم که معلوم نیست تکلیفش چه شده! راستی، تازه اول کار است.
 
انتهای پیام
captcha