پوشش امدادی هلال احمر یزد در تاسوعا و عاشورای حسینی
کد خبر: 3841071
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

پوشش امدادی هلال احمر یزد در تاسوعا و عاشورای حسینی

گروه اجتماعی- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از آماده‌باش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمردر مرکز استان و شهرستان‌ها برای پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

پوشش امدادی هلال احمر استان یزد در تاسوعا و عاشورای حسینیبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمدعلی غنی‌زاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان در خصوص امداد رسانی جمعیت هلال احمر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه در برخی شهرستان‌ها مراسم عزاداری به شکل بسیار وسیعی برگزار می‌شود تمام نیروهای امدادی برای پوشش امدادی در آماده باش قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: میزان استفاده از نیروهای امدادی در استان‌ و شهرستان‌ها با توجه به نیاز و وسعت مراسم متفاوت است اما نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمام شهرستان‌ها در آماده باش کامل به‌سر می‌برند تا به عزاداران حسینی ارائه خدمت کنند.

غنی‌زاده عنوان کرد :در مرکز استان تیم واکنش سریع، به همراه تیم‌های عملیاتی شهرستان یزد نیز اماده باش و مراسم‌های مرکز استان را پوشش خواهند داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد : همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تمام پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری استان آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام

captcha