آمادگی پایگاه‌های انتقال خون کرمانشاه برای دریافت «نذر خون»
کد خبر: 3841027
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

آمادگی پایگاه‌های انتقال خون کرمانشاه برای دریافت «نذر خون»

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتقال خون کرمانشاه از آمادگی پایگاه‌های انتقال خون این استان برای دریافت خون از اهداکنندگان در ایام عزاداری حسینی(ع) خبر داد.

پژمان صالحی‌فر، مدیرکل انتقال خون کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به افزایش مراجعه مردم به پایگاه‌های انتقال خون همزمان با ایام محرم برای ادای نذر، اظهار کرد: پایگاه ثابت در ساختمان مرکزی انتقال خون به همراه واحد سیار انتقال خون آماده پذیرش اهدا کنندگان طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی است.

وی افزود: پایگاه ثابت در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت 7 و 30 الی 21 آماده پذیرش اهداکنندگان است.

صالحی‌فر به لزوم همراه داشتن کارت ملی برای اهدای خون تأکید کرد و گفت: مردم اهداء خون را تنها مختص به تاسوعا و عاشورای حسینی نکنند.

مدیرکل انتقال خون کرمانشاه اظهار کرد: در سال‌های اخیر مردم مؤمن استان با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون اقدام به اهدای خون و ادای نذر خود کرده و در این امر نیک شریک شدند.

وی با اشاره به آمار بالای مراجعه مردم به مراکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا از شهروندان خواست تا اهداء خون را دربازه زمانی اول محرم تا اربعین حسینی ادامه دهند.

صالحی‌فر با یادآوری این مطلب که امکان نگهداری فاکتورهای خونی بیش از یک ماه وجود ندارد از علاقه‌مندان به اهدای خون خواست در طول سال نسبت به این عمل خداپسندانه اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha