آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
کد خبر: 3840754
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نیروی انتظامی استان برای تأمین نظم و امنیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 16 شهریورماه در برنامه تلویزیونی «نگاه روز» ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: خداوند وقتی انسان‌ها را آفرید برای اینکه آن‌ها گمراه نشوند، پیامبران عظیم‌الشأن و ائمه اطهار(ع) را به عنوان چراغ‌های هدایت انسان‌ها قرار داد.
وی با با بیان اینكه نیروی انتظامی مأموریت‌های خود را بر اساس عشق به امام حسین‌(ع) و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم انجام می‌دهد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نیروی انتظامی استان برای تأمین نظم و امنیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی آمادگی کامل دارد.
حبیبی با اشاره به تعامل و همکاری مسئولان هیئت‌های مذهبی با پلیس در این ایام، گفت: این موضوع با تشکیل جلسات مختلف و برنامه‌ریز‌ی‌های لازم انجام گرفته است.
وی گفت: مردم استان فارس و عزاداران حسینی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.
انتهای پیام

captcha