افتتاح 5 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت
کد خبر: 3838536
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲
رزم‌حسینی خبرداد؛

افتتاح 5 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار خراسان رضوی گفت: در طی هفته دولت 5 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه جدید و افتتاحیه انجام دادیم که ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 5 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه در هفته دولتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، امروز هفتم شهریوماه در جلسه شورای اداری استان در استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: ما در آستانه هفته دولت و با حضور معاون‌ اول رئیس‌جمهور، 13 هزار و 400 میلیارد تومان پروژه افتتاحیه و کلنگ‌زنی داشتیم، همچنین در طی هفته 5 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه جدید و افتتاحیه انجام دادیم که ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای ۵۷۱۶ طرح از تسهیلات روستایی استفاده و ۱۸ هزار شغل ایجاد شد که رتبه سوم کشور تعلق به استان پیدا کرد، عنوان کرد: نرخ بیکاری از ۱۰.۷ به ۹.۴ درصد رسیده که ۱.۴ درصد از متوسط کشوری پایین‌تر است. یکی از شاخص‌های رونق تولید، مصرف برق صنعتی بوده که ۵ درصد در استان ما افزایش یافته و تولید کالاهای صادراتی نیز در استان 50 درصد افزایش داشته است.

رزم‌حسینی افزود: براساس آمار بانک مرکزی تا پایان اردیبهشت امسال ۷ هزار میلیارد سپرده بانکی داشتیم که رتبه سوم کشور را داریم و باید از تسهیلات بیشتری استفاده کنیم. از این مقدار ۵۴ درصد در استان باید پرداخت شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه سیاسی نیز در استان همدلی و همزبانی خوبی ایجاد شده، همه دغدغه کار داریم و باید همدل باشیم. همه ارکان حکومتی در استان همکاری صددرصدی دارند، ارتباطات بسیار خوب و نزدیکی ایجاد شده است. کارهای خوبی در استان آغاز شده و تاکنون در حوزه حاشیه شهر مشهد و انتقال آب کارهای خوبی با تولیت آستان قدس آغاز کردیم.

وی ادامه داد: در حوزه امنیتی معتقد به امنیت پایدار مخصوصا در شرایط فعلی هستیم. روش ما در مقابل معترضان به حق و افرادی که در مقابل استانداری یا دادستانی تجمع می‌کنند، گفت‌وگو، اقناع فکری و حل مشکلات توسط دستگاه‌هایی است که موجب نارضایتی آن‌ها شده‌اند. ما باید مدافع حقوق مردم باشیم.

رزم‌حسینی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز نهاد قانونی شورای فرهنگ عمومی را داریم، نهاد حاکمیتی است که سیاست‌های فرهنگ‌گذاری ما در آن شورا باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha