حضور کودکان خیابانی در شهر قابل قبول نیست
کد خبر: 3836627
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

حضور کودکان خیابانی در شهر قابل قبول نیست

گروه اجتماعی ــ استاندار کرمان گفت: حضور کودکان خیابانی در شهر به هیچ وجه قابل قبول نیست و همه دستگاه‌های عضو باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان امروز چهارشنبه، 30 مردادماه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استانداری کرمان که در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد با اشاره به اینکه استان کرمان رتبه 22 در میزان رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی دارد، گفت: رتبه 22 افتضاح نیست؛ چرا که رتبه اول را که استان قزوین دارد 78.75 درصد است و استان کرمان 68.17 درصد مردم آن از دستگاه‌های اجرایی رضایتمندی دارند.

وی با بیان اینکه در مجموع به‌عنوان یک مثال همه استان‌ها نمره‌ای بین 17 تا 20 را کسب را کردند، افزود: در هر صورت باید تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا مردم با رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی خارج شوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید جهت رفع مشکلات مردم تلاش کرد، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب می‌توان رتبه استان کرمان را در شاخص‌های متفاوت ارتقا داد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید تابع نظم و مقررات باشند، گفت: در بعضی از کارگروه‌ها مشاهده می‌شود که چون فلان دستگاه دبیر کارگروه است استقبالی از جلسات نمی‌شود و اعضا شرکت نمی‌کنند.

فدایی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی دستگاه‌های استان جلسات را جدی نمی‌گیرند، بیان کرد: اعضای جلسه باید حضور مؤثری در جلسات و کارگروه‌ها داشته باشند و در بحث‌ها شرکت و تبادل نظر کنند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه خود دقیق عمل کنند، افزود: حضور کودکان خیابانی در شهر به هیچ وجه قابل قبول نیست و همه دستگاه‌های عضو باید پاسخگو باشند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه طرح اجرا شده در رابطه با توانمندسازی در شهرستان ریگان موفق بوده است، تأکید کرد: باید منابع مالی آن تأمین شود تا طرح ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

captcha