مدارس خشت و گلی کرمان برچیده می‌شوند
کد خبر: 3832670
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
با دستور وزیر آموزش و پرورش؛

مدارس خشت و گلی کرمان برچیده می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان گفت: با دستور وزیر آموزش و پرورش و پیگیری‌های انجام شده مدارس خشت و گلی از استان کرمان امسال برچیده و در مهرماه مدارس استاندارد جایگزین آنها خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، واعظی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، امروز، دوشنبه، 14 مرداد در سفر به شهرستان ریگان و در بازدید از مدارس غیر استاندارد ریگان گفت: در استان کرمان 80 کلاس درس غیراستاندارد خشت و گلی وجود دارد که جان دانش‌آموزان را تهدید می‌کنند.

وی افزود: با دستور وزیر آموزش و پرورش و پیگیری‌های انجام شده مدارس خشت و گلی از استان کرمان امسال برچیده و در مهر ماه امسال مدارس استاندارد جایگزین آنها خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان تصریح کرد: در شهرستان ریگان سه مدرسه خشت و گلی با 10 کلاس درس وجود دارد که مدارس استاندارد در حال ساخت است که جایگزین آنها خواهد شد.

واعظی اظهارکرد: با توجه به اینکه بخاری‌های نفتی در مدارس برچیده خواهند شد، گفت: اولویت با شهرستان‌هایی است که گاز در آنها وجود دارد که به سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد مجهز خواهند شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان تأکید کرد: در شهرستان ریگان نیز وسایل غیراستاندارد نفتی جمع‌آوری و وسایل استاندارد جایگزین خواهند شد.
انتهای پیام

captcha