شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت عظیمی در معرفی وقایع انقلاب دارد
کد خبر: 3832181
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
سلیمانی دشتکی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت عظیمی در معرفی وقایع انقلاب دارد

گروه اجتماعی ــ استاندار ایلام گفت: نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت عظیمی در راستای معرفی وقایع تاریخ انقلاب اسلامی برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان و نوجوان دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت عظیمی در معرفی وقایع انقلاب دارد
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز 12 مرداد ماه به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع مسئولین و دست اندرکاران برگزاری مراسم بزرگداشت وقایع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فراخوان عمومی و دعوت از مردم و انسجام بخشی به مراسم و مناسبت‌ها از مهمترین رسالت‌های این شورا محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: اگر رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی بازگو نشوند به مرور زمان کم رنگ خواهند شد و در این راه نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موفق عمل کرده است.
استاندار ایلام تصریح کرد: همواره باید اهمیت وقایع و رویدادهای نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی از ابتدای دهه 40 تاکنون تبیین و تشریح شده تا نسل جوان جامعه با این رخدادها آشنایی داشته باشد.
وی با اشاره به علاقمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: مشارکت اقشار مختلف مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از حقانیت و آرمانهای انقلاب اسلامی موجب بیمه شدن نظام شده است.
سلیمانی دشتکی ولایت‌فقیه را فصل الخطاب در همه امور دانست و افزود: همگان اصل ولایت فقیه را پذیرفته‌اند و باید با اقتدا به رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... با حفظ وحدت و انسجام تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه اختلافات و منازعات داخلی در راه مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا مانع ایجاد می‌کند، افزود: در سایه همدلی و وحدت ملی می‌توانیم راه پیشرفت و سربلندی را به خوبی طی کنیم.
استاندار ایلام با اشاره به 12 مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد در راستای معرفی وقایع و رویدادهای انقلاب اسلامی کار عظیمی داشته و در این راه همواره موفق عمل کرده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: این نهاد با رویکردی انقلابی و استکبار‌ستیزی بعد از انقلاب اسلامی نقش مؤثری در برگزاری منسجم، هماهنگ و فراگیر آیین‌های تاریخی انقلاب اسلامی و ایجاد بستر مناسب برای انجام شعایر انقلابی همانند راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و سایر ایام‌الله داشته است.
چراغی‌پور افزود:  نقش بی‌بدیل و تاریخی و اثرگذار این شورا که منجر به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است، بر کسی پوشیده نیست.
وی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در یوم‌الله‌های مختلفی که نماد ظلم‌ستیزی و استکبار‌ستیزی است، نشان می‌دهد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بسیج عمومی مردم نقش قابل قبولی ایفا کرده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بنا به فرمان حضرت امام (ره) در 12 مردادماه سال 1359 تشکیل شد .
انتهای پیام
captcha