آزادی ۲۳ زندانی غیرعمد سیرجانی در دهه کرامت
کد خبر: 3825876
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

آزادی ۲۳ زندانی غیرعمد سیرجانی در دهه کرامت

گروه اجتماعی ــ مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: در دهه کرامت ۲۳ زندانی غیرعمد در شهرستان سیرجان با مبلغ ۳۵ میلیارد ریال بدهی، آزاد شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، رمضان امیری، مدیرکل زندان‌های استان کرمان امروز چهارشنبه، 19 تیر با حضور در کمیته صلح و سازش آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان سیرجان گفت: با توجه به برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان و کمک‌های خیران و متولیان صنعتی و معدنی استان باید 291 زندانی غیرعمد در زندان‌های استان آزاد شوند.
وی افزود: ما امروز مجموعه خیران و صنعت و معدن سیرجان را در ندامتگاه این شهر جمع کردیم تا بر اساس دستور رئیس حوزه قضایی استان، شکات و زندانیان بتوانند رضایت یکدیگر را با حمایت و کمک خیران جلب کنند.
مدیرکل زندان‌های استان کرمان بیان کرد: در دهه کرامت این لطف شامل حال مددجویان شد و 23 زندانی غیرعمد در این شهرستان با مبلغ 35 میلیارد ریال بدهی، آزاد شدند، تا پایان تیرماه 291 زندانی غیرعمد در سطح استان کرمان را که بدهکار مالی هستند به آغوش خانواده‌هاشان برمی‌گردانیم.
امیری تصریح کرد: حلقه‌های صلح و سازش این روند را سرعت بخشیده است و می‌خواهیم با آزادی آنان که تحقق می‌یابد هیچ زندانی غیر عمد در زندان‌های استان نباشد.
انتهای پیام

captcha