هزار دانش‌آموز ریگانی قرآن را آموزش دیدند
کد خبر: 3825363
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

هزار دانش‌آموز ریگانی قرآن را آموزش دیدند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ریگان گفت: در عرصه‌های فرهنگی بیش از یک‌هزار دانش‌آموز ریگانی از مزایای فعالیت‌های فرهنگی شامل آموزش قرآن و مباحث دیگر نیز بهره‌مند شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، مصطفی دهقانیان، فرمانده سپاه ریگان امروز دوشنبه، 17 تیر در بازدید از فعالیت اردوهای جهادی ریگان گفت: اردوهای جهادی از شهرستان در قالب بسییج محلات و دانشجویانی از سه استان اصفهان، تهران و یزد مشغول خدمات‌رسانی به روستاهای محروم شهرستان ریگان هستند.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 3 هزار دانشجوی بسیجی در قالب 100 گروه جهادی در گرمای بالای 45 درجه این شهرستان افزود: یکی از ماموریت‌های بسیج مردم‌یاری است و اردوهای جهادی در روستاهای محروم تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه این اردوهای جهادی در مباحث عمرانی، ساخت 12 خانه مددجوی کمیته امداد را آغاز کرده‌اند که تاکنون پیشرفت 50 درصدی داشته‌اند، تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این دانشجویان نیز ساخت 200 سرویس بهداشتی را در روستاهای محروم شهرستان آغاز کردند.
دهقانیان اظهار کرد: ساخت دو باب خانه عالم در روستاهای محروم شهرستان ریگان از دیگر فعالیت اردوهای جهادی است و ساخت دو واحد آموزشی نیز در قالب فعالیت‌های اردوهای جهادی انجام می‌شود.
فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه در این اردوها از ظرفیت خیران نیز استفاده شده است، تأکید کرد: در عرصه‌های فرهنگی بیش از یک‌ هزار دانش‌آموز از مزایای فعالیت‌های فرهنگی شامل آموزش قرآن و مباحث دیگر نیز بهره‌مند شدند.
انتهای پیام

captcha