یکی از عوامل شهادت شهید «خاوش‌زاده» تسلیم دستگاه قضائی شد
کد خبر: 3817774
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱

یکی از عوامل شهادت شهید «خاوش‌زاده» تسلیم دستگاه قضائی شد

گروه اجتماعی ــ رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان گفت: یکی از عوامل اصلی به شهادت رساندن شهید مدافع وطن «خاوش‌زاده» از پرسنل ناجا و همچنین شهید «جهش» از نیروهای بسیجی منطقه خود را تحویل دستگاه قضائی کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، محمد فروغی رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان روز گذشته، 18 خردادماه گفت: متهم (م.ف) از سال‌های گذشته به اتهام مشارکت در قتل قاسم نوشادی‌احدی از شهروندان بخش ذهکلوت و همچنین به شهادت رساندن دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی و بسیج تحت پیگرد قضائی قرار گرفته بود.
وی افزود: پس از به شهادت رسیدن سروان «محمدرضا خاوش‌زاده» فرمانده وقت پاسگاه نهضت‌آباد رودبار جنوب در آذر ماه سال 96 با هماهنگی مسؤولان ارشد قضائی استان، نیروهای اطلاعات سپاه کرمان در یک عملیات مسلحانه موفق شدند در مهر ماه سال گذشته ارسلان فرامرزی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی به شهادت رساندن فرمانده وقت پاسگاه نهضت‌آباد را به هلاکت برسانند اما همدست وی به نام (م.ف) در این عملیات متواری شده بود.
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان تصریح کرد: سرانجام با پیگیری فراوان و رصد اطلاعاتی ویژه، متهم ناچار به تسلیم شد و خود را به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تسلیم کرد که بازجوئی و تحقیقات فنی از نامبرده آغاز شده است.
انتهای پیام

captcha