سخنرانان شب قدر به بیان فضائل امیرالمؤمنین(ع) بیشتر بپردازند
کد خبر: 3814306
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

سخنرانان شب قدر به بیان فضائل امیرالمؤمنین(ع) بیشتر بپردازند

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه کرمان بر اهمیت پرداختن سخنرانان شب قدر به فضائل حقیقی و حقوقی حضرت امیرالمؤمنین(ع) تأکید و تصریح کرد: ایشان شخصیتی برجسته بعد از پیامبر(ص) دارند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز، ۳ خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان به شب قدر و اهمیت دعا در این شب‌ها اشاره کرد و گفت: برای نظام، کشور، جمهوری اسلامی، رهبری نظام، کسانی که خالصانه کار می‌کنند و همین طور برای حل مشکلات کشور و حل مشکلات معیشتی مردم دعا کنید.
وی بر اهمیت پرداختن سخنرانان شب قدر به فضائل حقیقی و حقوقی حضرت امیرالمؤمنین(ع) تأکید و تصریح کرد: در درجه اول، ایشان شخصیتی برجسته بعد از پیامبر عظیم‌الشان اسلام دارند.
علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: در درجه دوم پرداختن به شخصیت حقوقی ایشان نیز برجسته است، خط و مشی انتخابی ایشان و حکومت کوتاه اما پرمحتوا با رعایت عدالت که دشمنان ایشان نیز به آن اذعان دارند یکی از هزاران خصلت حضرت امیر است.
وی حکومت حضرت علی(ع) را در حوزه‌های مختلف، فوق‌العاده خواند و گفت: مبارزه با دنیاپرستان، شهوت‎‌پرستان، برخورد با کسانی که زیبا حرف می‌زنند اما منحرف هستند و برخورد با منحرفان، چگونگی تقسیم بیت‌المال و اجرای عدالت در همه بخش‌ها، عکس‌العملی‌هایی داشته‌اند که در سخنرانی‌ها تبیین آن را داشته باشید.
امام جمعه کرمان با باین اینکه سخنرانان شب‌های قدر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع قشرهای مختلف مردم را تبیین کنند، اظهار کرد: یکی از فرمایشات رهبری، جنگ اراده‌ها است، رهبری در به نتیجه رسیدن اراده‌ها مسیر روشنی را ترسیم کرده‌اند.
علیدادی‌سلیمانی با تاکید بر اینکه باید با عقل و درایت اما محکم و قوی با دنیا حرف بزنیم، گفت: نباید به دشمن اعتماد کرد، اگر در قضیه برجام تنها به حرف رهبر گوش می‌کردیم، هیچ وقت این اتفاق برای ما رخ نمی‌داد.
وی با بیان اینکه نباید با شتاب و عجله و با آغوش باز به سمت آن می‌رفتیم، اما اکنون باید درست و باهوش عمل کنیم با تاکید بر اینکه نشستن پشت میز مذاکره چیزی را حل نمی‌کند، اظهارکرد: مقاومت راه حل عبور از این تنگنا است.
انتهای پیام

captcha