آمادگی سپاه کرمان برای تأمین مسکن مددجویان بهزیستی
کد خبر: 3813554
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸

آمادگی سپاه کرمان برای تأمین مسکن مددجویان بهزیستی

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اهمیت تأمین سلامت اجتماعی افراد جامعه گفت: سپاه ثارالله استان آمادگی دارد در زمینه‌های تأمین مسکن مددجویان، پیشگیری و درمان اعتیاد و اردوهای جهادی برای حمایت از اهداف بهزیستی تعامل و همکاری کند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در جلسه هم‌اندیشی مسئولان و سازمان‌ها در حوزه مسائل اجتماعی با تقدیر از خدمات ارزشمند اداره‌کل بهزیستی استان کرمان در حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیرانه گفت: همه مسئولان، افراد جامه و نهادها و تشکل‌های دولتی و غیردولتی با تعامل و همکاری با بهزیستی در زمینه مسائل اجتماعی باید زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر این نهاد را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه اهداف سازمانی در حوزه مسائل اجتماعی باید مشخص شود، افزود: مبنای فعالیت‌ها در حوزه مسائل اجتماعی باید بر مبنای پیش‌بینی و پیشگیری و اقدام در حوزه سلامت روان افراد جامعه عملیاتی و اجرایی شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اهمیت تأمین سلامت اجتماعی افراد جامعه بیان کرد: سپاه ثارالله استان کرمان آمادگی دارد در زمینه‌های تأمین مسکن مددجویان، پیشگیری و درمان اعتیاد و اردوهای جهادی برای حمایت از اهداف بهزیستی تعامل و همکاری کند.
یادآور می‌شود، جلسه هم‌اندیشی مسائل اجتماعی بین بهزیستی و سپاه ثارالله استان کرمان با حضور مدیرکل و معاونان تخصصی بهزیستی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان برگزار و زمینه‌های همکاری در موضوعات اجتماعی بررسی و مورد توافق قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha