تلاش دشمنان، ایجاد مشکل در جنگ فرهنگی است
کد خبر: 3811366
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۴
علیدادی‌سلیمانی:

تلاش دشمنان، ایجاد مشکل در جنگ فرهنگی است

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان گفت: در حال حاضر در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن هستیم و آن‌ها تلاش می‌کنند ما را در جنگ فرهنگی دچار مشکل کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان شامگاه دوشنبه، 23 اردیبهشت در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با بیان اینکه استکبار وارد جنگ نظامی با کشور ما نمی‌شود، گفت: در حال حاضر در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن هستیم و آن‌ها تلاش می‌کنند ما را در جنگ فرهنگی دچار مشکل کنند.
وی رسالت مطبوعات را در شرایط کنونی ممتاز دانست و افزود: باید مراقبت کرد که در مرحله اول مطبوعات دچار آسیبی نشوند که حرف و مشکلات مردم منتقل و منعکس نشود و اینکه به‌گونه‌ای سخن نگویند که خواسته دیگران است.
علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه نباید توقع داشت که در جنگ تمام‌عیار اقتصادی همه چیز خوب باشد، بیان کرد: قانون اساسی ما قوی و از مترقی‌ترین قانون‌های اساسی است و بر اساس آن هر کسی وظیفه‌ای دارد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان تأکید کرد: کشور در شرایط کنونی به وحدت و دلسوزی نیاز دارد.
یادآور می‌شود، این نشست که با ضیافت افطار همراه بود، جمعی از اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با مسائل مختلف پرداختند.
انتهای پیام

captcha