آمادگی واحدهای کارگری برای برگزاری مراسم ارتحال امام(ره)
کد خبر: 3810970
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۹

آمادگی واحدهای کارگری برای برگزاری مراسم ارتحال امام(ره)

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: واحدهای کارگری برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا اسماعیلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان شامگاه یکشنبه، 22 اردیبهشت در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور امام جمعه کرمان گفت: واحدهای کارگری برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعلام آمادگی کردند.
وی با بیان اینکه هزار کرسی تلاوت قرآنی در واحدهای کارگری استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: در بعضی واحدهای کارگری که امکان برگزاری کرسی تلاوت قرآن وجود ندارد در نزدیک‌ترین مسجد جنب واحد کارگری این کرسی تلاوت برگزار خواهد شد.
عباس تقی‌زاده، مشاور رسانه‌ای استاندار کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمان با موضوع برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، افزود: برگزاری همایش کارمندان استانداری با موضوع تبیین اندیشه‌های عرفانی حضرت امام(ره) نیز در این ایام در برنامه است.
حجت‌الاسلام رضا حدادی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) امسال در 100 بقعه متبرکه و اماکن مذهبی در سطح استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: 95 روحانی در ایام ماه رمضان به نقاط مختلف استان کرمان اعزام شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه کتابچه کوچک با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب تهیه شده است، افزود: بعد از چاپ، این کتاب در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

captcha