اجرای طرح «سفیران انفال» در البرز
کد خبر: 3794691
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

اجرای طرح «سفیران انفال» در البرز

گروه فرهنگی- مدیرکل محیط زیست البرز گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز طرح «سفیران انفال» در راستای صیانت از عرصه‌های طبیعی و زیست‌محیطی در این استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح «سفیران انفال» در البرز

فردین حکیمی، مدیرکل محیط زیست البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش سفرهای مردمی به دامان طبیعت، گفت: با توجه به این‌که مبلّغان و طلاب نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی حفاظت و صیانت از عرصه‌های طبیعی و جنگلی دارند لذا مقدمات همکاری حوزه علمیه البرز با اداره‌کل محیط زیست استان منعقد شده است.
وی افزود: در این راستا در ایام نوروز مبلّغان و طلاب با تبلیغ مستمر خود در محافل گوناگون آموزه‌های اسلامی برای صیانت از عرصه‌های زیست محیطی در بین مردم را تبیین و تشریح می‌کنند.
این مسئول با تأکید بر لزوم صیانت از عرصه‌های زیست محیطی و جنگلی، ادامه داد: در این خصوص مبلّغان اصول و راهکارهای حفاظت از این مواهب خدادادی را ‌بین مردم تبلیغ و تبیین می‌کنند‌.
حکیمی با بیان این‌که مبلّغان با عنوان «سفیران انفال» فعالیت تبلیغی خود را برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و زیست محیطی انجام می‌دهند، اضافه کرد: سفیران انفال علاوه‌ بر صیانت از عرصه‌های طبیعی و زیست‌محیطی مصرف بهینه آب و فواید بهینه این نعمت الهی و همچنین جلوگبری از صید و شکار بی‌رویه را هم برای مردم بیان می‌کنند‌.
انتهای پیام

captcha