ارائه خدمات پانزده‌گانه از سوی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان
کد خبر: 3778950
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

ارائه خدمات پانزده‌گانه از سوی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ خدمات پانزده‌گانه قرآنی از سوی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان به قرآن‌آموزان و همچنین ادارات و دستگاه‌های این استان ارائه می‌شود.

حسین خاکسار هرندی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: خدمات پانزده‌گانه از سوی این مؤسسه به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و امور فرهنگی و آموزشی به افراد علاقه‌مند به فراگیری علوم قرآنی، ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها در قالب انعقاد تفاهم‌نامه دوسویه ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این خدمات شامل برپایی کلاس‌های حفظ قرآن بزرگسالان به صورت رایگان، بهره‌مندی از کتابخانه تخصصی قرآن و عترت و برپایی کلاس‌ها در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، حفظ کودک و نوجوانان، صوت و لحن، تجوید، فنون قرائت، مفاهیم و ترجمه و تفسیر و همچنین رشته‌های مرتبط با عترت بر طبق ضوابط طرف دوم انجام می‌شود.

خاکسارهرندی بیان کرد: استفاده از آموزشگاه زبان عربی و انگلیسی، مرکز رسمی مشاوره، مهد کودک‌های قرآنی، پیش‌دبستانی و مدارس مهاد با تخفیف‌ ویژه، پذیرش در مدرسه تخصصی حفظ قرآن همراه با تحصیل و بدون تحصیلی و استفاده از سامانه مدرسه مجازی قرآن به نشانی www.mehad.org از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

وی اضافه کرد: برپایی دوره آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان همراه با اعطای گواهینامه، راه‌اندازی جلسات هفتگی خانگی در خانه‌های کارکنان داوطلب آن مرکز با عنوان طرح «خانه‌های نور»، پذیرش حافظان کل در مجمع حافظان کل همراه با تثبیت محفوظات، اشتراک مجله قرآنی زلال از دیگر مواردی است که طی انعقاد تفاهم‌نامه انجام می‌شود.

خاکسار هرندی اظهار کرد: تأمین برنامه‌های قرآنی طرف اول شامل برگزاری مسابقات، اعزام قاری، حافظ، گروه تواشیح و جمع خوانی‌، برگزاری محفل و سایر خدمات قرآنی در قالب طرح فوریت‌های قرآنی از سوی مهد قرآن برگزار می‌شود.

وی یادآور شد ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با معرفی یک نماینده این خدمات را به کارکنان و مخاطبان خود منعکس کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعاملات سازمانی این مؤسسه به شماره 95015584-031 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha