پیروی از ولایت فقیه آینده روشنی را برای كشور رقم می‌زند/ تغییر جانشین فرماندهی سپاه فجر
کد خبر: 3760900
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

پیروی از ولایت فقیه آینده روشنی را برای كشور رقم می‌زند/ تغییر جانشین فرماندهی سپاه فجر

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه فجر فارس با تأكید بر اینكه تنها راه حل وضع موجود پیروی از ولایت است، گفت: این تنها مسیری است که می‌تواند آینده روشنی را برای این کشور تضمین کند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 12 آبان‌ماه در مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه فجر با اشاره به فرارسیدن روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: ما با مستکبران اختلاف مبانی داریم و تا این اختلاف مبانی وجود دارد، هرگز در یک مسیر قرار نخواهیم گرفت و همه بدانند که این اصول و مبانی قابل مذاکره نیست.
وی افزود: تنها راه حل وضع موجود پیروی از ولایت است و این تنها مسیری است که می‌تواند آینده روشنی را برای این کشور تضمین کند.
فرمانده سپاه فجر فارس به فتنه‌های سیاسی و اقتصادی دشمن در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: بعضی از اتفاقات و حوادث که توسط دشمن و با هدف براندازی انجام شد، باعث وفاق و همدلی میان مسئولان کشور و همچنین استان فارس شد.
وی بیان كرد: سپاه و بسیج در استان پهناور فارس مسئولیت مهمی دارد؛ با توجه به تنوع مأموریت و تنوع رده‌های مقاومت، اگر بتوانیم در جهت آموزش و سازماندهی آنها موفق باشیم می‌توانیم در مقابل تلاش‌های دشمن ایستادگی کنیم.
غیاثی اظهار كرد: در اصل 150 قانون اساسی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به سپاه پاسداران سپرده شده است، پس ما حق نداریم از جانب دشمن غافلگیر شویم و همواره باید آمادگی خود را در حد اعلا حفظ کنیم و با یک اشراف و تحلیل و آرایش مناسب، از اتفاقات و فتنه ها جلوگیری کنیم.
فرمانده سپاه فجر فارس بیان كرد: دشمن همواره از متن جامعه ما تحلیل دارد و اگر امروز مسائل اقتصادی به پاشنه آشیل ما تبدیل شده، فقط به خاطر عدم توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نادیده گرفتن توصیه‌های اقتصادی ایشان بوده است.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات سردار ابوالفضل گزنی قدردانی و سردار بوعلی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس معارفه شد.
انتهای پیام

captcha