اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در کرمانشاه
کد خبر: 3748407
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در کرمانشاه

گروه اجتماعی- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل‌الله شیری اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در مسیر تجمع مرکزی عزاداران در شهرکرمانشاه و نقاط پر تردد شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.
وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی شب‌های دهه اول محرم و در نقاط پر تردد، افزود: با توجه به برپایی مراسم تاسوعا و عاشورای امسال در مسجد جامع شهر کرمانشاه، محدودیت‌های ترافیکی از میدان آزادی تا سه راه برق، تقاطع افشار طوس تا میدان غدیر ،میدان کاشانی تا تقاطع هلال احمر و میدان انقلاب تا سه راه شریعتی در نظر گرفته شده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه توقف و ورود خودروها در مسیرهای تعیین شده ممنوع است، افزود: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای اصلی دسته‌های عزاداری در این ایام در درجه اول به منظور ایجاد نظم وامنیت ترافیکی عزاداران و کاهش تخلف در نظر گرفته شده است.
سرهنگ شیری گفت: در این ایام نیروهای پلیس راهور در مسیرهای پرتردد به منظور تسهیل و روانسازی بار ترافیکی حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به افزایش حجم ترددها در شب‌های پایانی دهه اول محرم از رانندگان خواست حتی الامکان از بردن خودرو به مسیرهای پرتردد خودداری کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در پایان گفت: انتظار می‌رود که عزادارن حسینی و دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی همکاری لازم را با مأموران پلیس راهور داشته باشند.
انتهای پیام

captcha