اعلام تعطیلی پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)
کد خبر: 3748187
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

اعلام تعطیلی پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

گروه اجتماعی- معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از تعطیلی پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) خبر داد.

اعلام تعطیلی پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سید خلیل منبتی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) گفت: در راستای فراهم آوردن فضایی آرام و منظم برای خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران حسینی، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی و مسیرهای منتهی به حرم مطهر از ساعت 20 روز سه شنبه، 27 شهریور، تا 2 بامداد روز جمعه، 30 همان ماه، مسدود خواهد شد.

وی تأکید کرد: بر همین اساس از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی درخواست می‌شود به منظور تسهیل شرایط و بهره‌مندی عموم زائران از برنامه‌های معنوی بارگاه منور رضوی، در این شب‌ها از تردد با وسایل نقلیه شخصی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی خودداری کنند.

منبتی با بیان اینکه در شب‌های عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) خیابان‌های منتهی به حرم مطهر در اختیار هیئات مذهبی خواهد بود، افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با هیئات مذهبی و راهنمایی و رانندگی، در تمام خیابان‌هایی که محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، خودروهای صوت هیئات نیز اجازه ورود نداشته و تنها چرخ‌دستی‌های حمل صوت مجاز به ورود هستند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با تأکید بر لزوم همکاری عموم مردم برای حفظ نظم، تصریح کرد: خواهشمندیم که مردم همکاری لازم را با خدام  بارگاه منور رضوی در اماکن متبرکه داشته باشند.

انتهای پیام

captcha