آمادگی پلیس‌راه زنجان برای حضور عزاداران در پایتخت شور و شعور حسینی
کد خبر: 3748100
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

آمادگی پلیس‌راه زنجان برای حضور عزاداران در پایتخت شور و شعور حسینی

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس‌راه استان زنجان از آماده‌باش نیروهای پلیس‌راه همزمان با افزایش حجم ترافیک در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

آمادگی پلیس راه برای حضور عزاداران در پایتخت شور و شعور حسینیعباس مظفری، رئیس پلیس‌راه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: همه ساله در روز هشتم محرم شاهد حضور عزاداران در استان زنجان برای شرکت در دسته حسینیه اعظم هستیم و در همین راستا به دلیل افزایش حجم ترافیک، تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی جاده‌ها اندیشیده شده است.
رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود تا روز جمعه شاهد افزایش عبور و مرور خودروها باشیم، عنوان کرد: نیروهای پلیس راه در آماده‌باش هستند تا ایمنی در جاده‌ها برقرار باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه انتظار می‌رود رانندگان در این ایام با حوصله بیشتری رانندگی کنند، خاطرنشان ‌کرد: رانندگی با سرعت مطمئنه ضامن سلامت یک سفر جاده‌ای است و امیدواریم در این روزها رانندگان به قانون احترام بیشتری بگذارند.
وی به پرهیز از سبقت غیرمجاز و استفاده از کمربند ایمنی تأکید کرد و گفت: رعایت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای کاهش تصادفات جاده‌ای و خسارت‌های جانی ناشی از ضروری است.
انتهای پیام
captcha