ویژه‌برنامه «عزادارن کوچک» در مجتمع فجر
کد خبر: 3747665
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌شود؛

ویژه‌برنامه «عزادارن کوچک» در مجتمع فجر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مجتمع فرهنگی ــ هنری فجر در آستانه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با برگزاری ویژه‌برنامه «عزاداران کوچک» میزبان کودکان و نوجوانان می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این ویژه‌برنامه که از ساعت 11 تا 12:30 صبح روز سه‌شنبه، 27 شهریورماه برگزار می‌شود، داستان نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان با حضور کارشناس مذهبی با زبانی کودکانه برای شرکت‌کنندگان بازگو می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه‌برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی ــ هنری فجر به نشانی فلکه چهارم خزانه بخارایی، خیابان جمشید سید مراجعه کنند.
شب شعر «شیوایی و شیدایی» در فرهنگ‌سرای شفق
شب شعر آیینی «شیوایی و شیدایی» به مناسبت ایام محرم و شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) و بزرگداشت روز شهریار با حضور اعضا و علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی 26 شهریورماه، ساعت 17 در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.
در این برنامه پرستو یمینی، سیدمحمد حسینی به‌عنوان سخنران حضور دارند و فریبا جباری به نقالی از شاهنامه فردوسی می‌پردازند. همچنین بخش دیگر این برنامه به شعرخوانی بهروز سنجابی، فرهاد سالاری، علیرضا بشکوهی، مصطفی سپهرنیا، اکبر آزاد، لوییزا سعیدی، طیبه رحمانی، نجیبه لرنی، امیرحسین الله‌یاری، ساعده معصوم‌زاده، ناصر پدرام، تارا کسرایی، ماهرخسار جاهدیان، لطیفه گلشن، مرضیه خلقی، مفتون کبریایی همدانی، مریم آویژگان و فرانک ساتکنی اختصاص دارد.
شب شعر «شیوایی و شیدایی» با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی رسول اکرم(ص)، ائمه(ع) و بزرگان با همکاری کانون ادبی ــ عرفانی شفق به میزبانی فرهنگ‌سرای شفق به سخنرانی و شعرخوانی با موضوع ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) و بزرگداشت استاد شهریار می‌پردازد.
علاقه‌مندان به شعر و ادب جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان 21 بوستان شفق مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88717195 تماس بگیرند.
تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی در فرهنگ‌سرای خاوران
ویژه‌برنامه سبک زندگی ایرانی اسلامی به کارشناسی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن علوی دوشنبه، 26 شهریورماه، از ساعت 15 تا 17 در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.
در این برنامه ضمن تبيين ويژگی‌های رفتاری امام حسین(ع)، مباحثی در زمینه گسترش و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، اخلاق، حرفه و... مورد بررسی قرار می‌گیرد.
فرهنگ‌سرای خاوران در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم‌آباد واقع شده است.
معصومه گل‌محمدی
انتهای پیام

captcha