۳۰ هزار شغل امسال در همدان ایجاد می‌شود
کد خبر: 3730888
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

۳۰ هزار شغل امسال در همدان ایجاد می‌شود

گروه اجتماعی - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: ۲۸ هزار و ۳۰۰ شغل در سال ۹۶ در استان همدان ایجاد شده است و پیش بینی می‌شود ۳۰ هزار شغل نیز در سال ۹۷ در این استان ایجاد شود.

30 هزار شغل امسال در همدان ایجاد می‌شود

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: در سال 96 ، 12 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی و 11 هزار و 700 میلیارد ریال نیز تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه استان همدان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی رتبه اول را در کشور کسب کرده است اظهار داشت: این استان در پرداخت تسهیلات فراگیر نیز رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان اظهار داشت: سهمیه اشتغال روستایی استان 2 هزار و 610 میلیارد ریال بوده که 80 طرح به مبلغ 710 میلیارد ریال عقد قرارداد و پرداخت شده است.
توصیفیان با اشاره به جذب 60 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در همدان ادامه داد: پنج طرح کارگروه ملی به ارزش 670 میلیارد ریال نیز درحال عقد قرارداد است که در مجموع یک هزار و 380 میلیارد ریال درحال عقد قرارداد است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ظرفیتی که توسط دولت دوازدهم برای ایجاد اشتغال در سطح کشور فراهم شده، از پیروزی انقلاب تاکنون بی سابقه است.
توصیفیان اضافه کرد: مشکل وثیقه روستاییان در اخذ تسهیلات رفع شده است و وثیقه های روستایی شامل سند منازل روستایی، زمین کشاورزی، واحدهای دامپروری و اسناد مالکیت ماشین آلات طرح پذیرفته می شود.
گفتنی است تعهد اشتغال استان همدان در سال 96 حدود 19 هزار و 980 شغل بوده است که بیش از 28 هزار و 300 شغل در استان ایجاد شد.
انتهای پیام

captcha