معنای انتظار تلاش مستمر برای آماده‌سازی زمینه ظهور است
کد خبر: 3708590
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

معنای انتظار تلاش مستمر برای آماده‌سازی زمینه ظهور است

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: نشانه جامعه مهدوی آن است که منتظر واقعی باشد؛ منتظر همیشه در انتظار به سر می‌برد. همان‌طور که وقتی انتظار مهمانی را بکشیم زمینه حضور او را در خانه فراهم می‌کنیم، جامعه مهدوی نیز باید این زمینه‌ها را فراهم سازد و در این کوران حوادث خود را از توطئه‌های دشمن مصون و پاک نگه دارد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: جشن‌های نیمه شعبان در سطح محلات به همت ستاد برگزاری جشن‌های شعبانیه با هدف نشر آموزه‌های مهدویت در شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: در همین راستا جشن‌هایی از تاریخ 10 تا 20 اردیبهشت در سطح محلات رامهرمز پیش‌بینی شده است که همراه با برگزاری مسابقات، سخنرانی و مولودی‌خوانی است. علاوه بر این در شب نیمه شعبان جشن بزرگ مهدویت برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

عسکرزاده با اشاره به تأثیر برگزاری مراسم بزرگداشت این مناسبت گفت: امروز که دشمن با هجمه‌های شدید تبلیغاتی و تبلیغ عرفان‌های کاذب سعی در برهم زدن شاکله جامعه مهدوی دارد، می‌طلبد با برگزاری این مناسبت‌ها و جشن‌ها برای تبیین صحیح آموزه‌های مهدویت در جامعه فضاسازی کنیم.

وی گفت: جامعه مهدوی جامعه‌ای است که به امام عصر(عج) تمسک دارد و از تفکراتی که دشمن علیه شیعه ترویج می‌کند خود را مبرا سازد. نشانه جامعه مهدوی آن است که منتظر واقعی باشد؛ منتظر همیشه در انتظار به سر می‌برد. همان‌طور که وقتی انتظار مهمانی را بکشیم زمینه حضور او را در خانه فراهم می‌کنیم، جامعه مهدوی نیز باید این زمینه‌ها را فراهم سازد و در این کوران حوادث خود را از توطئه‌های دشمن مصون و پاک نگه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز خاطرنشان کرد: برگزاری این مناسبت‌ها و بزرگداشت نیمه شعبان کمک می‌کند خود را به یک منتظر واقعی نزدیک کنیم و اثرات تبلیغ سوء دشمن را از بین ببریم.

انتهای پیام

captcha