شهدای ارتش به جامعه معرفی شوند
کد خبر: 3688356
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

شهدای ارتش به جامعه معرفی شوند

گروه فرهنگی: فرمانده پدافند هوایی بابلسر گفت: در معرفی شهدای ارتش به جامعه در طول سالیان گذشته آنچنان که باید و شاید فعالیت مستمری صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران رحمت الله مولا فرمانده پدافند هوایی بابلسر عصر دیروز 14 بهمن ماه در دیدار با خانواده امیرسرتیپ شهید سیدعبدالله تقویان، گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی میکنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازانی است که در دفاع از ارزشهای اسلامی  و حریم اهل بیت عصمت و طهارت(س) جانفشانی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری‌های شهدا نزد خداوند محفوظ بوده و دارای اجری عظیم است، ادامه داد: هر چند سالانه یادواره‌های مختلف و متعددی در سطح کشور توسط مردم و ارگانهای مختلف برگزار میشود ولی به واقع باید بر این مهم صحه گذاشت که متاسفانه در امر معرفی شهدای ارتش به جامعه در طول سالیان گذشته آنچنان که باید و شاید فعالیت مستمری صورت نگرفته است.

فرمانده پدافند هوایی بابلسر اظهارکرد: الحمد الله در طی چند سال اخیر با درایت فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی های خوبی برای پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای ارتش شده است که از جمله این موارد می توان به راه‌اندازی و ایجاد بخش ویژه دفاع مقدس در چارت تشکیلاتی ارتش اشاره کرد.

وی ضمن بیان اینکه تلاش همه ما در جهت خدمت به خانواده شهدا و جانبازان به عنوان وظیفه اخلاقی و دینی است، ادامه داد: این خانواده‌ها مایه افتخار جامعه،  میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ است.

حجت الاسلام غلامپور ، رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بابلسر در دیدار از خانواده  امیرسرتیپ شهید سیدعبدالله تقویان، با اشاره به اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است لذا انجام چنین دیدارهایی ضمن اینکه وظیفه همگان و آحاد مردم است، سبب ایجاد و افزایش روحیه شهادت می شود.

وی با اشاره به  آیه 155 سوره مبارکه بقره، افزود: جایگاه، ارزش و مقام شهدا به واقع در آیات متعدد قرآن از سوی خداوند بیان شده و  درک چنین جایگاهی برای آحاد مردم بسیار دشوار و یا غیر قابل درک است.

شهدای ارتش به جامعه معرفی شوند

جایگاه مادران شهدا نزد خداوند ویژه است

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بابلسر با بیان اینکه ملت بزرگ ایران جهت پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی هزینه‌های بسیاری را متحمل شده و مردمان این دیار در این راه از جان گرانبهای خود گذشتند، تصریح کرد: دعای خیر خانواده شهدا به ویژه مادران شهید همواره راهگشا بوده و هست چرا که آنان نیز به واسطه پرورش چنین دلیرمردانی که جام شهادت را سر کشیدند، نزد خداوند دارای جایگاه ویژه ای هستند.

لازم به ذکر است: امیر سرتیپ شهید سیدعبدالله تقویان در سال 1362 به عضویت ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمده و در منطقه عملیاتی زبیدات در روز 21 تیرماه 1367 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

captcha