محدودیت‌های ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در زاهدان اعلام شد
کد خبر: 3647629
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

محدودیت‌های ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در زاهدان اعلام شد

گروه اجتماعی: سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در زاهدان اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در زاهدان اعمال خواهد شد.
علی نام‌درست بیان کرد: محدودیت ترافیکی ویژه آیین عزاداری امام حسین(ع) در روز تاسوعا از بلوار خرمشهر تا تقاطع امام خمینی(ره)، میدان مشاهیر ورودی بلوار خرمشهر، بلوار آزادگان، تمام فرعی‌های بلوار خرمشهر و ورودی‌های منتهی به این بلوار اعمال می‌شود. 
وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی آیین عزاداری روز عاشورا نیز از میدان آزادی تا میدان کارگر، بلوار کشاورز از دوربرگردان مقابل آتش نشانی، بلوار سیدالشهدا(ع)، خیابان بهشتی از میدان مهران تا بلوار سیدالشهدا، بلوار شهید میرحسینی از تقاطع میرحسینی - رجایی و بلوار رسالت از مسجد ابوذر غفاری به سمت میدان سیدالشهداء خواهد بود. 
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، نهایت همکاری را با پلیس در مسیرهایی که محدودیت های ترافیکی داریم داشته باشند.
captcha