پرداخت ۱۱۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال در سال ۹۵
کد خبر: 3623196
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
فتاح خبرداد:

پرداخت ۱۱۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال در سال ۹۵

گروه اجتماعی: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: پرداخت بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال در سال ۹۵ محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شب گذشته، سوم مردادماه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طی سال گذشته هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی پرداخت شده و این در حالی است که میزان مصوب آن ۱۰۰۰ میلیارد بوده است.
وی با بیان اینکه این میزان در سال جدید به 2هزار میلیارد تومان می‌رسد، بیان کرد: ما در سال ۱۰۰۰ میلیارد به این مبلغ می‌افزاییم که میزان کل آن به ۳هزار میلیارد تومان برسد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ۵۲۰ هزار نفر در کشور حامی محسنین هستند و ۱۷ هزار نفر حامی محسنین در این استان ثبت نام کرده‌اند که ۴ هزار نفر آنها جذب شده است.
فتاح با اشاره به اینکه کمیته امداد در استان به اهداف کامل سال ۹۵ رسیده و هدف‌گذاری سال‌جاری نیز انجام شده است، تصریح کرد: در کمیته امداد نگاه نزدیک با عدالت محوری توزیعی با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده است.
وی از تدوین برنامه پنج ساله خبرداد و عنوان کرد: مجلس کار و اقدام مناسبی در بودجه انجام داده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: همکاری دولت و مجلس برای ما توفیق بزرگی است. طی چهارماهه سال جاری منحنی درآمدهای مردمی در کشور و این استان نیز بالا است.
فتاح با بیان اینکه ازدواج در جامعه هدف ما بالا و میزان طلاق پایین‌تر از بیرون است، ابراز کرد: در دو سال گذشته ۱۰۰ هزار جهیزیه در صف بود که با ارائه خدمات ترخیص شده است.
وی همچنین از بهبود ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه خبر داد و اضافه کرد: سال جدید در این استان تحولات مناسبی رقم خواهد خورد.
captcha