تبیین ویژگی جامعه منتظر
کد خبر: 3541448
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
موسوی‌نیا عنوان کرد:

تبیین ویژگی جامعه منتظر

گروه سیاسی: امام جمعه صائین‌قلعه گفت: جامعه‌ای منتظر واقعی ظهور است که احساس نیاز جدی به امام زمان(عج) داشته باشد و اگر چنین احساسی در میان افراد جامعه به‌وجود آمد چنین جامعه‌ای برای گسترش و پیاده شدن احکام الهی تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی‌نیا، امام جمعه صائین قلعه ظهر دیروز جمعه، 7 آبان ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه صائین‌قلعه با بیان اینکه جامعه‌ای به درد امام زمان می‌خورد که احساس نیاز جدی به امام زمان (عج) داشته باشد، اظهار کرد: اگر چنین احساسی در میان افراد جامعه به وجود آمد چنین جامعه‌ای برای گسترش و پیاده شدن احکام الهی تلاش خواهد کرد و این یکی از ویژگی‌های جامعه منتظر است.

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های جامعه مهدوی، تاکید کرد: از دیگر ویژگی‌های جامعه مهدوی تناسب پیدا کردن افراد جامعه با باورها و آرزوهای امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا در ادامه روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را یک روز ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در آن روز دست آمریکا برای ملت ایران رو شد.

13 آبان روز ذلت آمریکا در برابر ملت ایران است

امام جمعه صائین‌قلعه با تشریح موارد زیادی از جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا در حق ملت ایران، تصریح کرد: 13 آبان روز ذلت آمریکا در برابر ملت ایران است و مختص به سال 58 نیست زیرا طبیعت استکبار سلطه بوده و همواره با ما دشمنی می‌کند لذا تاز زمانی که این دشمنی وجود دارد مبارزه هم هست.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی با انتقاد از حذف نام شهید فهمیده از متن کتاب درسی پایه ششم ابتدائی، شهید فهمیده را الگوی نوجوان ایرانی و سرباز ولایت معرفی کرده و گفت: باید شهید فهمیده و امثال شهید فهمیده‌ها به دانش آموزان و جامعه ایرانی معرفی شوند.

وی با اشاره به اختلاس 8 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان، تاکید کرد: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد با فیش‌های نجومی خوب عمل می‌شد امروز شاهد رسوایی دیگری در این عرصه نبودیم لذا انتظار از مراجع قضائی پیگیری مستمر و قاطع در این زمینه است.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا با تاکید بر ضرورت حمایت ویژه مسئولان از کشاورزان، تصریح کرد: کشاورزان این قشر زحمت‌کش برای امرار معاش خود و رونق اقتصاد کشور مدام در تلاشند، لذا باید با قیمت‌گذاری مناسب برای تولیدات، از آنها حمایت شود.

captcha