اعلام محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا در اراک
کد خبر: 3537237
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا در اراک

گروه اجتماعی: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی محدویت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را در شهرستان اراک اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی،  به نقل از پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ ابوالفضل امیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان به اشاره تمهیدات پلیس در ایام عزاداری حسینی گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای استان و برخی خیابان‌های شهر اراک اعمال می‌شود.
امیدی اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا و افزایش حجم ترافیک عزاداران در معابر شهری و در راستای اجرای تمهیدات ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان برنامه‌ريزی‌های لازم در كليه شهرهای استان انجام شده است.
وی با اشاره به تمهيدات اجرايی پليس استان در اراک افزود: خیابان‌های منتهی به مصلی بیت‌المقدس اراک، مسجد سیدها، امامزاده عبدالله و آمنه خاتون(ع)، خیابان شهید بهشتی از میدان شریعی تا میدان شهدا از ساعت 21 تا پایان مراسم در شب‌های تاسوعا و عاشورا و از ساعت  10 صبح تا پایان مراسم در روز تاسوعا و عاشورا اعمال محدودیت ترافیک می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: این تمهیدات با تمام توان پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و رفاه حال آنها برای حضور در مراسم سوگواری امام حسین(ع) است که در صورت لزوم نیز این محدویت‌ها به شکل مقطعی در تمام معابر شلوغ و پرتردد رفت و آمد اجرا می‌شود.
captcha