اقتصاد مقاومتی راه ایستادگی در برابر تحریم‌های اقتصادی است
کد خبر: 3499762
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
امام جمعه موقت گناباد:

اقتصاد مقاومتی راه ایستادگی در برابر تحریم‌های اقتصادی است

گروه سیاسی: امام جمعه موقت گناباد با تأکید بر لزوم تحقق عملی اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی راه ایستادگی در برابر تحریم‌های اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عبدالجواد نصیری، امام جمعه موقت گناباد، 31 اردیبهشت‌ماه در جمع نمازگزاران در مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) شهرستان گناباد با تأکید بر لزوم تحقق عملی اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی راه ایستادگی در برابر تحریم‌های اقتصادی به‌شمار می‌رود.
وی صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف را از مهم‌ترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: باید در راستای اقدام عملی در زمینه اقتصاد مقاومتی، همچون امیرالمومنان علی(ع) در مصرف بیت‌المال رفتار کنیم چراکه متأسفانه یکی از مسائلی که در جامعه ما رواج یافته، اسراف و تشریفات زائد است.
تحریم‌های اقتصادی بر ایران اسلامی اثرگذار نیست
حجت‌الاسلام نصیری به سالگرد آغاز تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی به ویژه آمریکا پس از گذشت چند سال از تحریم‌های اقتصادی شدید علیه ایران هنوز نفهمیده‌اند که تحریم‌های اقتصادی بر ملت ایران و انقلاب اسلامی اثرگذار نیست.
وی تأکید کرد: ملت ایران همچنان که در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کردند، در میدان جنگ اقتصادی و در برابر تحریم‌های استکبار جهانی هم ایستادگی می‌کند.
امام جمعه موقت گناباد ضمن تبریک فرارسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: گرچه دنیای امروز و به ویژه آمریکایی‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند اما حضرت صاحب‌الازمان(عج) پس از ظهور خود، عدالت اسلامی و حقوق بشر واقعی را در سراسر جهان پیاده‌سازی خواهند کرد.
خودسازی از ویژگی‌های منتظران واقعی است
حجت‌الاسلام نصیری خودسازی را یکی از ویژگی‌های منتظران واقعی امام زمان(عج) عنوان و اظهار کرد: منتظران واقعی باید با عمل کردن به اخلاق اسلامی خود را آماده ظهور کنند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از ۱۰ سال زمینه‌سازی در سال ۱۳۵۷به پیروزی رسید، اظهار کرد: برای ظهور انقلاب حضرت مهدی(عج) نیز زمینه‌سازی‌هایی لازم است که مقاومت و بیداری اسلامی نشانه‌هایی از زمینه‌سازی برای ظهور آن حضرت است.
وی بر ضرورت ترویج فرهنگ انتظار در جامعه تأکید و ابراز کرد: احیای شب نیمه شعبان نقش مهمی در افزایش خودسازی منتظران و زمینه‌سازی برای ظهور آن حضرت دارد.
captcha