ناهنجاری‌های اجتماعی در شأن یک جامعه منتظر نیست/ توکل به خدا، پیام سوم خرداد بود
کد خبر: 3498651
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

ناهنجاری‌های اجتماعی در شأن یک جامعه منتظر نیست/ توکل به خدا، پیام سوم خرداد بود

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، گفت: این ناهنجاری‌ها زیبنده و در شأن یک جامعه منتظر نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، جعفرعسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان امروز دوشنبه، 28 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: جامعه‌ای که مدعی انتظار فرج است، باید دارای ویژگی‌هایی باشد و آن اینکه امام خودشان را بشناسند و نسبت به امام زمان خودشان معرفت داشته باشند و این اشاره به حدیثی دارد که «اگر کسی بمیرد و امام زمان خود را نشناسد، همانند مردم دوره جاهلیت مرده است».  
وی با بیان اینکه معرفت به امام زمان باعث قرب و نزدیکی به خداوند خواهد شد، افزود: از جمله ویژگی‌های که جامعه منتظر باید داشته باشد این است که فکر، روح، عمل و کردار آن جامعه با آن چه مورد نظر امام زمان(عج) است، منطبق باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، بیان‌کرد: این ناهنجاری‌ها زیبنده و در شان یک جامعه منتظر نیست.
عسگری در ادامه با بیان اینکه فرهنگ مهدویت در جهان به خصوص در بین جوانان کشورهای غربی در حال گسترش است، خاطرنشان کرد: دشمن برای اینکه مانع گسترش فرهنگ مهدویت و اسلام شود، گروهک‌های تروریستی نظیر داعش را ساخته‌اند که هر روز دست به جنایت‌هایی می‌زنند و خسارت‌های زیادی را به بار می‌آورند.
وی در ادامه با اشاره به برخی سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب حوزه علمیه، افزود: یکی از وظایف روحانیت رفع شبهات دینی از جامعه است و در این راستا رسانه‌ها نیز باید به کمک علما و رورحانیت آمده و ویژگی‌های یک جامعه منتظر را نهادینه کنند.
وی در ادامه با اشاره به سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: این روز پیام‌هایی برای ما دارد و  آن اینکه شهدا این پیام را به ما متقل کردند که اگر به خداوند توکل داشته باشیم و از روی اخلاص کار کنیم، پیروزی حاصل می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر ویژه برنامه‌های نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر تاکید کرد وادامه داد: اگر بخواهیم آینده این نظام و جامعه را بر اساس ارزش‌های اسلامی حفظ کنیم، باید راه شهدا را ادامه دهیم و فرهنگ انتظار، مهدویت، ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.
وی با اشاره به برخی برنامه‌های اجرایی در نیمه شعبان و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، ادامه داد: در شب نیمه شعبان حدود 300 اتوبوس از اصفهان برای زیارت جمکران به قم سفر خواهند کرد.
captcha