«دلالت‌های نهضت ترجمه برای خط مشی‌گذاری تحوّل در علوم انسانی» بررسی می‌شود
کد خبر: 3354187
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛

«دلالت‌های نهضت ترجمه برای خط مشی‌گذاری تحوّل در علوم انسانی» بررسی می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: نشست علمی دلالت‌های نهضت ترجمه برای خط مشی‌گذاری تحوّل در علوم انسانی از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) محمد کاظم زاده، مسئول روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: نشست علمی دلالت‌های نهضت ترجمه برای خط مشی‌گذاری تحوّل در علوم انسانی 10 شهریور از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‎شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست علمی، ارائه پیشنهادهایی در زمینه خط مشی‌گذاری تحوّل علوم انسانی با الهام از دلالت‌های تاریخی عصر ترجمه است.

وی ادامه داد: دلالت‌های پژوهش تاریخی عصر ترجمه برای وضعیت علم در دنیای معاصر، نهادهای مؤثر در انتقال علم و نقش دولت در انتقال و تحول علم در عصر ترجمه از جمله محورهایی است که در این نشست بررسی خواهد شد.

کاظم زاده بیان کرد: محمدمهدی شاه آبادی پژوهشگر گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه کننده، در این نشست حضور دارد و دبیری علمی آن بر عهده ابوالفضل گائینی، مدیر گروه مدیریت پژوهشگاه و حوزه و دانشگاه است.

وی اظهار کرد: نشست یاد شده روز سه شنبه ۱۰ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می‌شود.

captcha