پخش برنامه«آرامش حق بیمار» است از رادیو سلامت
کد خبر: 2887094
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
هم‌زمان با میلاد حضرت زینب(س)؛

پخش برنامه«آرامش حق بیمار» است از رادیو سلامت

کانون خبرنگاران نبأ/ رقیه بقایی: برنامه 40 دقیقه‌ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه‌روزه تا پنج‌شنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 به مدت 40 قیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، پرستار مسئول ارائه یک برنامه مراقبتی مشخص برای تسهیل بازتوانی است تا بیمار در وضعیت مطلوب بهداشت و سلامت قرار گرفته و از عوارض احتمالی بیماری او پیشگیری شود. بنابراین پرستار در تیم توان‌بخشی نقش مراقبت‌دهنده، مشورت‌دهنده و حمایت‌کننده داشته و با توجه به اینکه پرستار است، مسئولیت هدایت و حمایت کردن تمام برنامه‌های توانبخشی را داراست.
برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، سه‌شنبه با حضور دکتر پریسا پرن، دکتری مشاوره به بحث و بررسی پیرامون نقش پرستاران در توان‌بخشی بیماران روانی مزمن می‌پردازد.

این برنامه، کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور ارتقای دانش و سواد سلامت روان جامعه در بخش‌هایی همچون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌های صحیح و اصولی سلامت روان می‌پردازد.

برنامه 40 دقیقه‌ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 به مدت 40 دقیقه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود.

برنامه صبحگاهی «صبح و زندگی» به تهیه‌کنندگی فرانک ترابی و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری نیز از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که سه‌شنبه با حضور دکتر غضنفر میرزا‌بیگی، مشاور وزیر بهداشت و رئیس سازمان نظام پرستاری به موضوع «نظام سلامت، روانشناسی اجتماعی» می‌پردازد.
موضوعات این برنامه رادیویی براساس اطلس محتوای شبکه رادیویی سلامت و دغدغه‌‌های شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش از جمله؛ محیط زیست، ترافیک، مسائل اجتماعی و ... انتخاب می‌شود.
برنامه زنده «صبح و زندگی» به سردبیری فاطمه شهبازی از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7:10 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز، تقدیم شنونده‌ها می‌شود.

captcha