برای ایجاد اشتغال به‌دنبال بخش خصوصی و راهکارهای مؤثر برویم
کد خبر: 2743225
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
استاندار خراسان جنوبی:

برای ایجاد اشتغال به‌دنبال بخش خصوصی و راهکارهای مؤثر برویم

گروه اجتماعی: با توجه به شرایط جامعه اشتغال نسل جوان در پشت میزهای اداری میسر نیست و باید برای ایجاد اشتغال به‌دنبال بخش خصوصی و راهکارهای مؤثری برویم.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی عصر روز گذشته، یکم بهمن‌ماه در دیدار با معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اشتغال موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: مهمترین دغدغه مردم خراسان جنوبی مشکل اشتغال فرزندانشان است.



وی با اشاره به قول معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راه‌اندازی کاریابی خارجی در استان، اظهار کرد: باید در راستای راه‌اندازی این کاریابی تعریف مشخصی برای استان ارائه تا بتوانیم در این بعد موفقیت‌هایی کسب کنیم.



استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید برای اشتغال خراسان جنوبی اقدام کارشناسی شده انجام شود چرا که در خراسان جنوبی تنها صدور خدمات فنی و مهندسی کار موفقی در حوزه کاریابی خارجی نخواهد بود.



خدمتگزار افزود: طرح‌هایی که برای اشتغال خراسان جنوبی طراحی شده باید کارشناسی و تعریف اجرایی شود.



وی با بیان اینکه برخی از معضلات جامعه به دلیل بیکاری است، گفت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم با ایجاد اشتغال نسبت به این بزهکاری‌ها مسئول هستیم.



استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به شرایط جامعه اشتغال نسل جوان در پشت میزهای اداری میسر نیست و باید برای ایجاد اشتغال به‌دنبال بخش خصوصی و راهکارهای مؤثری برویم.

captcha