تربیت نیروی انسانی کارآمد و مولد، پایه و اساس توسعه کشور است
کد خبر: 1425343
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹

تربیت نیروی انسانی کارآمد و مولد، پایه و اساس توسعه کشور است

گروه اجتماعی: فرماندار قائن گفت: با تربیت نیروی انسانی کارآمد، مؤثر و مولد که پایه و اساس توسعه کشور است، می‌توان باعث رشد تولید و اشتغال یکی از معضلات جامعه که بیکاری نسل تحصیل کرده شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قائنات حسین شرافتی‌راد، فرماندار قائن روز گذشته، 11 تیر در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران این شهرستان گفت: امروز مسئولیتی که به عنوان امانت در اختیار ما مسئولان گذاشته شده است تا لحظه‌ای که خدمتگزار مردم هستیم  باید صادقانه و با اخلاص برابر سیاست‌ها و اولویت‌های نظام و دولت در راستای رفع موانع و مشکلات مردم و رسالتی که برعهده ماست، انجام وظیفه کنیم.



وی ادامه داد: در شرایط کنونی و برای برون‌رفت از موانع و مشکلات موجود سرمایه‌گذاری و توجه به اینگونه مراکز علمی و آموزشی که می‌تواند نقش مهمی در توسعه، تولید و اشتغال پایدار داشته باشد و اینگونه مراکز بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود.



فرماندار قائن اظهار کرد: با پیگیری و همت مسئولان به ویژه نماینده مردم قائنات و زیرکوه در شهرستان شاهد توسعه مراکز علمی در سطح شهرستان بوده‌ایم و امیدواریم با تعامل و همکاری همه مسئولان شهرستان در صورت نیاز زیرساخت‌های لازم برای توسعه و پیشرفت اینگونه مراکز علمی را فراهم آوریم.



یادآور می‌شود، در پایان این جلسه ضمن معرفی علی‌اکبر حقگو به‌عنوان رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان از زحمات چندین ساله اکبری‌مطلق تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

captcha