انصراف از دریافت یارانه؛ پشتوانه‌ای محکم برای دولت جهت ایجاد اشتغال ‌
کد خبر: 1395140
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

انصراف از دریافت یارانه؛ پشتوانه‌ای محکم برای دولت جهت ایجاد اشتغال ‌

گروه اجتماعی: امام جمعه یاسوج گفت: انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه ‌در مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها مهم‌ترین پشتوانه اقتصادی دولت برای مهار تورم، ایجاد اشتغال و سامان دادن به حوزه سلامت به‌عنوان دغدغه‌های اصلی مردم است.

حجت‌الاسلام سید‌علی‌اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید‌علی‌اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج روز گذشته، 24 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: افراد فقیر و مستمند زیادی در کشور وجود دارد که به‌شدت نیازمند همین میزان یارانه نقدی هستند.
وی افزود: در حالی‌که افراد ثروتمند و غنی زیادی نیز در کشور وجود دارد که دریافت یارانه نقدی در زندگی و امور مالی و معیشتی آنان هیچ‌گونه نقش و تأثیری ندارد.
امام جمعه یاسوج اظهار کرد: با در‌نظر گرفتن این دو مقوله به‌نظر می‌رسد اعطای یارانه به تمام افراد جامعه به هیچ‌وجه به شعار و هدف این قانون مهم اقتصادی که شاخصه اصلی آن اجرای عدالت است هم‌خوانی ندارد.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به وظیفه سنگین دولت برای مهار تورم و رونق تولید داخلی، عنوان کرد: اجرای صحیح مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها و همکاری ملت با دولت تا حد قابل ملاحظه‌ای تحقق این مهم را برای مسئولان و دولت‌مردان تسهیل می‌کند.
وی به تحریم‌های ظالمانه دشمنان در حوزه اقتصادی اشاره و اضافه کرد: انسجام ملی و عزم ملت برای همراهی و همگامی با دولت می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی را کاهش دهد.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: همان‌گونه که مردم قدرشناس و فهیم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، دوران پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در صحنه‌های مختلف همراهی و وفاداری خود را به نظام، انقلاب و مسئولان نشان دادند این بار نیز در چنین حرکت مهم و سرنوشت ساز اقتصادی دولت را در رسیدن به اهداف متعالی خود یاری دهند.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه تلاش دولت در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مطلوب و مورد تقدیر است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح منابع مالی و همراهی هرچه بیشتر ملت، اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز با قوت و موفقیت عملیاتی می‌شود.

captcha