پیروی از ولایت فقیه؛ عامل تحکیم وحدت و انسجام اسلامی در کشور
کد خبر: 1373649
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵

پیروی از ولایت فقیه؛ عامل تحکیم وحدت و انسجام اسلامی در کشور

گروه اجتماعی: فرماندار ویژه شهرستان سقز با اشاره به اینکه وحدت در ایران اسلامی تحت مدیریت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به بهترین شکل برقرار است، گفت: پیروی از ولایت فقیه عامل تحکیم وحدت، انسجام اسلامی و هم‌افزایی مردم شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ‌ نادر فخری، فرماندار ویژه شهرستان سقز روز گذشته، 20 بهمن در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور در این شهرستان با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: با انقلاب شکوهمند اسلامی، مقدمات بیداری اسلامی، انسجام، عزت و بصیرت مسلمانان در جهان فراهم شد.
وی با بیان اینکه در آستانه 22 بهمن ‌سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی قرار داریم، اعلام کرد: وحدت و اتحاد از جمله عوامل پیروزی مردم ایران اسلامی بود که نقطه قوت عزت، افتخار، اقتدار، همبستگی، همدلی و همراهی مردم ایران اسلامی نیز حرکت، حول محور وحدت و پیروی از ولایت بوده که باعث ترس، ذلت و خواری دشمنان شده است.
فخری بیان کرد: یکی از دلایل ترس و واهمه استکبار از ایران اسلامی، جدا از فراگیر شدن انقلاب شکوهمند اسلامی به‌عنوان انقلابی تأثیرگذار و اثر‌بخش در سراسر دنیا، وجود جوانان و مردم با غیرت، با بصیرت، توانمند و با‌تقواست.
وی تأکید کرد: آنچه باعث الگوگیری سایر کشورها از انقلاب ایران اسلامی شده، وجود رهبری فرزانه است که هوشمندی، آینده‌نگری و تیزبینی معظم‌له باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمن شده است.
فرماندار ویژه شهرستان سقز عنوان کرد: سیاستمداران آمریکا بر این امر اعتراف کرده‌اند که هزینه‌های هنگفت آنان برای اجرای نقشه‌ها در ایران با یک سخنرانی، تذکر، نشست بصیرتی رهبر انقلاب با مردم نقش بر آب می‌شود.
وی ادامه داد: در ایران اسلامی تحت مدیریت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وحدت به بهترین شکل برقرار است که تحکیم وحدت و انسجام، باعث هم افزایی می‌شود.
فخری در پایان یادآور شد: امروز جهان به توانمندی ایران اسلامی در عرصه علمی پی برده است و به این اذعان می‌کنند که جوانان برومند و تربیت یافته در مکتب اسلامی در کسب دانش هسته‌ای و کسب دانش در جهان رتبه 15 و در بحث جهش علمی رتبه اول را در دنیا دارند.

captcha