آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی «حفظ نور رضوی»
کد خبر: 4212496
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی «حفظ نور رضوی»

ثبت‌نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی «حفظ نور رضوی» در سراسر کشور آغاز شد و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی «حفظ نور رضوی»به گزارش ایکنا، ثبت‌نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی «حفظ نور رضوی» با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» و در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام سردار دلها آغاز شده است.
 
مؤسسه بیت‌الحفاظ حضرت نرجس(س) بانی برگزاری این طرح است که ثبت‌نام دوره مقدماتی آن در استان‌ها در حال انجام است تا بستری برای ثبت‌نام دختران 14 تا 24 سال در آن و بهره‌مندی از آموزش‌های این دوره فراهم شود.
 
اعظم‌السادات برغمدی؛ مدیر مؤسسه بیت‌الحفاظ حضرت نرجس(س) که مدیریت این طرح ملی قرآنی را نیز به عهده دارد با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این دوره تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به تارنمای طرح ملی قرآن «حفظ نور رضوی» به نشانی https://beitnarjes.ir/Article/Single/48 مراجعه کنند.
 
وی گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری درباره تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف برگزاری این طرح است.
 
مدیر طرح ملی قرآنی «حفظ نور رضوی» با اشاره به اینکه این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه‌مند در استان‌ها قرار می‌دهد، گفت: در سال گذشته تعداد ۲۵۰ نفر در دوره مقدماتی این طرح شرکت کردند که از این تعداد ۱۵۰ نفر پس از دریافت نمره حد نصاب به مرحله حفظ یکساله قرآن راه یافته و در قالب ۱۷ کلاس زیر نظر مربیان طرح، آموزش دیدند.
 
برغمدی در پایان افزود: در جریان اجرای این طرح و در کنار برنامه‌های آموزشی دوره یکساله حفظ قرآن، اردوهای تفریحی، سفرهای زیارتی و دو دوره سفر زیارتی به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان و اربعین برای قرآن‌آموزان تدارک دیده شده است.
انتهای پیام
captcha