«وعده صادق»، افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را شکست
کد خبر: 4210577
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:

«وعده صادق»، افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را شکست

سردار مجتبی باستان از بین رفتن افسانه شکست ناپذیری رژیم اسرائیل را دستاورد عملیات «وعده صادق» دانست و با بیان اینکه وعده صادق این پیام را به ملت‌های آزادی‌خواه صادر کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است، گفت: هدف قرار دادن دشمنان اصلی مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا دستاورد بزرگی است.

سردار مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشوربه گزارش ایکنا از کرمان، سردار مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور امروز، ۲۷ فروردین‌ماه با حضور وبیناری در آیین افتتاح دوره توانمندسازی «سفیران بصیرت» در کرمان به تشریح برخی از پیامدهای عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پرداخت و گفت: نخستین پیامد، هدف قرار دادن دشمنان اصلی مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا بود که دستاورد بزرگی است.

وی با بیان اینکه دومین دستاورد تغییر محاسبات حکام منطقه است و شاید پیامی باشد که کمک بیشتری نسبت به مردم مظلوم غزه و مسلمانان انجام دهند، اظهار کرد: سومین دستاورد، تقویت ایران در منطقه و جهان است که پیامی صادر کرد. در ذیل ماده ۵۱ منشور سازمان ملل بحث دفاع مشروع مطرح می‌شود و براساس این ماده قانونی در پی حمله به کنسولگری ایران در سوریه، ایران حق دفاع داشت.

سردار باستان از بین رفتن افسانه شکست ناپذیری رژیم اسرائیل را دستاورد چهارم دانست و با بیان اینکه وعده صادق این پیام را به ملت‌های آزادی‌خواه صادر کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است، تصریح کرد: تغییر موازنه قدرت در منطقه و دنیا، ظهور ایران قوی در منطقه، محبوبیت ایران در بین جوامع اسلامی از دیگر پیامدهای عملیات «وعده صادق» است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در بخش دیگری از سخنانش درس آمادگی دفاعی در آموزش و پرورش را ظرفیتی بی‌بدیل برای تقویت توان تاب‌آوری دانش‌آموزان دانست و گفت: باید به سمت کیفی‌سازی این درس اقدام کنیم.

سردار باستان با بیان اینکه نخستین هدف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت نسلی موحد، جهادگر، ایثارگر و... است، اظهار کرد: اگر درس آمادگی دفاعی به خوبی تدریس شود و ارزش‌های انقلابی و اسلامی را در دانش‌آموزان نهادینه کنیم این نسل تربیت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha